Promocje
AL-PL-E27-10W NW
AL-PL-E27-10W NW
81,99 zł 41,00 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
 
Kontakt

Galeria Silver Square (2 piętro)

ul. Zakopiańska 58A
30-418 Kraków

tel. (12) 333-45-53
kom. 888-077-077
sklep@ledtrends.pl

 

 

 

Gwarancje i zwroty

Dokumenty: 

- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy LINK. 
- Informacja konsumencka LINK.

Wyciąg z regulaminu: 

 GWARANCJE I ZWROTY

 

§10. Odstąpienie od umowy i zwroty towarów

1. Klient , który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od zawartej umowy, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. Warunkiem odstąpienia jest przesłanie pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy wraz towarem i jego dowodem zakupu, potwierdzającym, że został on nabyty w naszym e-sklepie.

2. Zakupiony towar nie może nosić śladów używania ,musi być zachowanie ilościowe składu otrzymanego towaru oraz posiadać nienaruszone etykiety. Zwracany towar Klient zobowiązany jest odesłać w całości na adres Sklepu na własny koszt, nie później niż do 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.

3. E-sklep dokonuje zwrotu zapłaconej ceny w taki sam sposób, w jaki uiścił ją klient.

4. Zwrot zapłaconej ceny za towar wraz z przesyłką, nastąpi w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez e-sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy, jednakże nie wcześniej niż w dniu otrzymania zwróconego towaru, bądź dowodu wysłania do e-sklepu zwracanego towaru.

6. Odbierając towar klient jest obowiązany sprawdzić czy przesyłka jest nie uszkodzona podczas transportu. Warunkiem rozpatrzenia takiej reklamacji jest krótki opis powstałego uszkodzenia na liście przewozowym podpisany zarówno przez odbierającego jak i pracownika firmy spedycyjnej. W przypadku niezgodności zawartości przesyłki z fakturą klient ma prawo odmówić przyjęcia towaru.

7. Wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest na stronie internetowej e- sklepu.

 


§11. Gwarancja i reklamacje

1. Produkty oferowane w e-sklepie są fabrycznie nowe. Jeżeli na sprzedawany produkt udzielona została gwarancja, jej warunki określają producenci produktów, importerzy lub ich autoryzowani przedstawiciele. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi na karcie gwarancyjnej oraz we wskazanych w niej autoryzowanych punktach serwisowych.

2. Podstawą reklamacji zakupionego produktu nie mogą być różnice w wyglądzie towarów wynikające z ustawień monitora Klienta, dotyczące w szczególności koloru, proporcji elementów ilościowych czy wielkości.

3. Gwarant dokonuje wyboru uprawnień do realizacji gwarancji poprzez naprawę rzeczy wadliwej lub wymianę rzeczy na wolną od wad.

4. Klient traci uprawnienia z tytułu gwarancji, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi e-sklepu o tym fakcie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.

5. E-sklep wyłącza odpowiedzialności z tytułu rękojmi na produkty które są objęte gwarancją oraz na towary przecenione sprzedawane w formie wyprzedaży.

6. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji z tytułu gwarancji lub rękojmi jest:

• kompletny i nieuszkodzony produkt, zawierający wszystkie co do ilości elementy;

• zapewnienie należytego zabezpieczenia produktu w czasie transportu;

• przesłanie reklamowanego produktu na koszt Klienta, z zachowaniem oryginalnego opakowania i dowodu zakupu, potwierdzającego, że został on dokonany w naszym e-sklepie.

7. Reklamacji z tytułu rękojmi lub gwarancji nie podlegają:

• cechy fabryczne przedmiotu reklamacji;

• towary, których okres gwarancji lub ustawowe okresy związane z rękojmią minęły;

• uszkodzenia mechaniczne i uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania;

• produkty noszące ślady prób naprawy i ingerencji przez użytkownika;

• naturalne ślady zużycia produktu powstałe w wyniku eksploatacji.

8. E- sklep ponosi odpowiedzialność kontraktową na zasadach ogólnych tylko za szkodę wyrządzoną z jego winy umyślnej lub w przypadku rażącego niedbalstwa, dotyczy to także odpowiedzialności za osoby, którymi Sprzedawca się posłużył przy wykonaniu umowy.

9. Procedura reklamacyjna określona jest w dokumencie „ Informacja konsumencka” dostępnym do pobrania ze strony internetowej e-sklepu.


do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl